Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών
Το να ανανεώνεις το δελτίο ανεργίας σου, θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά αν φάνταζαν σύνθετη διαδικασία, τώρα έγινε απλή υπόθεση.
Το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Όλα μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 1555 ή του 1555.gov.gr
Στις 29 Ιουλίου τέθηκε σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.
Από τον Σεπτέμβριο στο νέο ενιαίο αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ εντάχθηκαν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
και πολλά άλλα !!!
psterpnis.blogspot.com
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Αριθμού Υποστήριξης Πολιτών: 1555.gov.gr
Για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για πρόσβαση στις ψηφιακές υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των φορέων του, μεταβείτε μέσα από τους ακόλουθους συνδέσμους, στην ενιαία ψηφιακή πύλη gov.gr.